کلاس شماره 14

مباحث مربوط به یک کلاس درس عاشقی و مدرن
کلاس شماره 14
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۸:۱۵۲۷
خرداد

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،  نرم افزارهای زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام معرفی شده که بعضی از آن ها پولی هستند و بسیاری از آن ها به صورت رایگان ارائه می شوند .

۱۸:۱۳۲۷
خرداد

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با یک روش ساده نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر را امتحان کنید.

بسیاری از افراد دارای دو یا چند خط موبایل هستند و میخواهند از تلگرام استفاده کنند. این مسئله زمانی مهم میشود که شما برای تمامی این خط ها اکانت تلگرام میخواهید . برای اندروید نرم افزار های مختلفی وجود دارد که به راحتی میتوانید بیش از یک اکانت را فعال کنید. اما در ویندوز این مسئله متفاوت است.


۱۸:۱۱۲۷
خرداد

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به جرات می توان گفت تلگرام محبوب‌ترین نرم افزار پیام رسان در میان کاربران ایرانی است. به تازگی و در آخرین بروزرسانی نسخه‌های مختلف تلگرام قابلیت های جدید به همراه تغییرات امنیتی برای بهبود عملکرد این نرم افزار اعمال شده است.

جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram +دانلود


۱۸:۰۸۲۷
خرداد

اگر در نرم افزار تلگرام با اخطار ریپورت اسپم مواجه شده اید این گزارش می تواند راهکارهای مناسبی برای رفع این مشکل باشد

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ارائه ی نسخه جدید تلگرام قابلیت ریپورت اسپم به آن اضافه شد، تا افرادی که به Pv کسی می روند و مزاحمت ایجاد می کنند با زدن گزینه ی report spam شخص مورد نظر را مسدود (block)می کنند.


در حال کار//گزارش